Известие

Collapse
No announcement yet.

Нормална работна температура на двигателя при 156 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Щом я няма питата на катализатора едва ли ще искат изобщо да го вземат. Иначе резонатор можеш да намериш от 30 до 200 лв Аз си сложих за 35 лв от ем-комплект и звука е много приятен. Леко резлив на 3000 оборота, но е хубав. Не е силен.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
      Колко горе долу е нормалната цена за подобна услуга, ако оставя старото гърне с катализатора в сервиза?
      Ми около 30-40лв е гърнето и да ти вземат 20лв за труд и си готов Отделно ако катализатора ти е цял вече може да ти го откупят и може да ти излезе безплатно всичко
      Но най-важното не отлагай тази интервенция!
      Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 23:36.
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от blank_jack Покажи съобщение
        Хммм..обикновено си кове на около 78-81 градуса, но при по-интензивно каране и малко повече шпорене стига 90 градуса при което явно машинката си знае работата и веднага сваля температурата... иначе за 5 километра извънградско някаде и си достига към 75 градуса...
        и при мен а абсолютно същото.. толкова много мнения прочетох че не разбрах дали това е нормално? Интересува ме още: Нали работата на термостата е при определена температура да отваря големия кръг? Ако температурата ми е винаги по ниска, то защо термостата да не работи? Предполагам че дори да е винаги отворен, то колата пак би достигнала 90 градуса, сега ядко ги достига и веднага ги сваля... не разбирам защо да е термостат?

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от rankovtsv Покажи съобщение
          Интересува ме още: Нали работата на термостата е при определена температура да отваря големия кръг? Ако температурата ми е винаги по ниска, то защо термостата да не работи?
          Защото след като запалиш двг, и след 10-15 мин няма как темп да ти е по ниска, независимо дали ти работи или не термост......разбира се това не значи че терм не работи за да не отвори, ако приемем че си на някоя магистрала в Антарктида при -40 градуса и лежерно каране......
          Първоначално публикувано от rankovtsv Покажи съобщение
          Предполагам че дори да е винаги отворен, то колата пак би достигнала 90 градуса, сега ядко ги достига и веднага ги сваля... не разбирам защо да е термостат?
          Извън града ги сваля доста бързо, екуто пуска по богата смес, мислейки си че двг е студен.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #35
            ФЕРАРИСТ, значи на 100% проблема е в термостата и трябва да го сменям така ли?

            Comment


            • #36
              Ако извънградско не ти вдига 80-90 градуса(в зависимост колко точно отчита датчика на таблото) е добре да си смениш термост......лично аз мисля сега да си бодна един от рено 5, макар че и двата ми са ОК, но 60 кинта за терм няма да дам като ми се наложи - от рено бил 10-15 лв....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #37
                да толкова е, а от къде да знам тон1о ли ми отчита датчика

                Comment


                • #38
                  [QUOTE=ФЕРАРИСТ;739253]Защото след като запалиш двг, и след 10-15 мин няма как темп да ти е по ниска, независимо дали ти работи или не термост......разбира се това не значи че терм не работи за да не отвори, ако приемем че си на някоя магистрала в Антарктида при -40 градуса и лежерно каране......

                  От това нищо не разбрах. Може и да съм твърдоглав, но ако при неработещ термостат, (което би трябвало да означава отворен или затворен) колата си работи на 75 градуса и е възможно за малко да достигне 90 след което отново пада на 75 ( според мен това става заради отваряне на големия кръг - но дори да не е така) как може тази ниска температура да се дължи на термостата не разбирам? Ако е висока е ясно но при ниска????????

                  Comment


                  • #39
                    Много просто. Термостата отваря прекалено рано.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #40
                      да ясно или е винаги отворен, но тогава колата няма ли да стигне все някога висока температура ? май го разбрах вече но ме съмнява че може да има проблем и на друго място...

                      Comment


                      • #41
                        колеги имам един въпрос нормално ли е да достига за има няма 10 километра температура от нат 90 при условие че навън е около 6 градуса и то извън гратско,а и термостата е сменен преди 1 година
                        Last edited by totii; d.m.y г., 23:04.
                        sigpicBMW E39 530D 193hp / Alfa Romeo 1.8 16v TS 144hp бившa / VW Passat B5 1.9 TDI 110hp / Lancia Dedra 1.6 80hp бившa

                        Comment


                        • #42
                          От над 90 не. Виж дали радиатора е горещ при тази температура на таблото. Ако е студен, обезвъздуши. Ако пак е студен, термостата който си сложил е дефектен. Ако е горещ имаш проблем!
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #43
                            Или имаш редкия късмет да не ти отваря добре стата......тва е към графата "дефектен" но уж рядко се случвало точно тва.......макар че е много кофти да се усетиш точно това изключение......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #44
                              благодаря ви колеги
                              sigpicBMW E39 530D 193hp / Alfa Romeo 1.8 16v TS 144hp бившa / VW Passat B5 1.9 TDI 110hp / Lancia Dedra 1.6 80hp бившa

                              Comment

                              Working...
                              X