If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Нормална работна температура на двигателя при 156 ТС
Щом я няма питата на катализатора едва ли ще искат изобщо да го вземат. Иначе резонатор можеш да намериш от 30 до 200 лв Аз си сложих за 35 лв от ем-комплект и звука е много приятен. Леко резлив на 3000 оборота, но е хубав. Не е силен.
Колко горе долу е нормалната цена за подобна услуга, ако оставя старото гърне с катализатора в сервиза?
Ми около 30-40лв е гърнето и да ти вземат 20лв за труд и си готов Отделно ако катализатора ти е цял вече може да ти го откупят и може да ти излезе безплатно всичко
Но най-важното не отлагай тази интервенция!
Хммм..обикновено си кове на около 78-81 градуса, но при по-интензивно каране и малко повече шпорене стига 90 градуса при което явно машинката си знае работата и веднага сваля температурата... иначе за 5 километра извънградско някаде и си достига към 75 градуса...
и при мен а абсолютно същото.. толкова много мнения прочетох че не разбрах дали това е нормално? Интересува ме още: Нали работата на термостата е при определена температура да отваря големия кръг? Ако температурата ми е винаги по ниска, то защо термостата да не работи? Предполагам че дори да е винаги отворен, то колата пак би достигнала 90 градуса, сега ядко ги достига и веднага ги сваля... не разбирам защо да е термостат?
Интересува ме още: Нали работата на термостата е при определена температура да отваря големия кръг? Ако температурата ми е винаги по ниска, то защо термостата да не работи?
Защото след като запалиш двг, и след 10-15 мин няма как темп да ти е по ниска, независимо дали ти работи или не термост......разбира се това не значи че терм не работи за да не отвори, ако приемем че си на някоя магистрала в Антарктида при -40 градуса и лежерно каране......
Предполагам че дори да е винаги отворен, то колата пак би достигнала 90 градуса, сега ядко ги достига и веднага ги сваля... не разбирам защо да е термостат?
Извън града ги сваля доста бързо, екуто пуска по богата смес, мислейки си че двг е студен.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Ако извънградско не ти вдига 80-90 градуса(в зависимост колко точно отчита датчика на таблото) е добре да си смениш термост......лично аз мисля сега да си бодна един от рено 5, макар че и двата ми са ОК, но 60 кинта за терм няма да дам като ми се наложи - от рено бил 10-15 лв....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
[QUOTE=ФЕРАРИСТ;739253]Защото след като запалиш двг, и след 10-15 мин няма как темп да ти е по ниска, независимо дали ти работи или не термост......разбира се това не значи че терм не работи за да не отвори, ако приемем че си на някоя магистрала в Антарктида при -40 градуса и лежерно каране......
От това нищо не разбрах. Може и да съм твърдоглав, но ако при неработещ термостат, (което би трябвало да означава отворен или затворен) колата си работи на 75 градуса и е възможно за малко да достигне 90 след което отново пада на 75 ( според мен това става заради отваряне на големия кръг - но дори да не е така) как може тази ниска температура да се дължи на термостата не разбирам? Ако е висока е ясно но при ниска????????
да ясно или е винаги отворен, но тогава колата няма ли да стигне все някога висока температура ? май го разбрах вече но ме съмнява че може да има проблем и на друго място...
колеги имам един въпрос нормално ли е да достига за има няма 10 километра температура от нат 90 при условие че навън е около 6 градуса и то извън гратско,а и термостата е сменен преди 1 година
От над 90 не. Виж дали радиатора е горещ при тази температура на таблото. Ако е студен, обезвъздуши. Ако пак е студен, термостата който си сложил е дефектен. Ако е горещ имаш проблем!
Или имаш редкия късмет да не ти отваря добре стата......тва е към графата "дефектен" но уж рядко се случвало точно тва.......макар че е много кофти да се усетиш точно това изключение......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Comment